Vi använder cookies för att kunna ge
dig ett personligt och anpassat innehåll
i webbutiken, och för att kunna marknadsföra
saker som vi tror att du gillar.
Genom att klicka på "Det är ok!"
godkänner du användandet av cookies.
Vill du läsa mer om cookies, inte godkänna cookies eller anpassa vilka - klicka här.
Fantastiska byxor med stretch och resårlinning som säkrar en behaglig passform som formar kroppe utan att strama. Byxorna har en klassisk och feminin design med praktiska fickor framtill. Då snittet är så enkelt så är det enkelt att klä upp respektive ner dem så de passar både till vardags och fest samt till korta och långa överdelar. De är tillverkade av en twillvävd viskoskvalitet som säkrar att byxornas färg och form håller extra länge.
Regular passform med elastisk linning
Byxan är ÖKO-TEX-certifierad.
KF skrev 2025-03-19 om LauRie Kelly denim regular dambyxa ÖKO-TEX: Nöjd som vanligt bästa byxan Läs mer här!
Evax skrev 2021-05-13 om LauRie Kelly denim regular dambyxa ÖKO-TEX: Finns inte bättre byxor än LauRies ! Tyget känns som en smekning. Mina runda... Läs mer här!
Annie skrev 2021-11-09 om LauRie Kelly navy regular dambyxa: Perfekta byxor... det blev ett par svarta också! Mjuka, sköna, ’håller även magen... Läs mer här!
Ulla skrev 2021-11-02 om LauRie Kelly navy regular dambyxa: Över förväntan! Det tog bara två arbetsdagar och byxorna fanns i brevlådan. Dessutom perfekt... Läs mer här!
Mo skrev 2018-09-13 om LauRie Kelly mörk anthracite, regular ÖKO-TEX: Super, kan inte tänka mig några andra byxor Läs mer här!
skrev 2018-04-14 om LauRie Kelly mörk anthracite, regular ÖKO-TEX: Perfekt med 1 storlek mindre än jag brukar ha. Fickor och benlängden bra. Har... Läs mer här!
Pinglan i Sundsvall skrev 2026-01-12 om LauRie Kelly vinterbyxa, svart: Perfekt passform och snabb leverans! En riktigt härlig och skön byxa som räddar... Läs mer här!
IB skrev 2025-11-28 om LauRie Kelly vinterbyxa, svart: De är jättebra, jag har ett par som är ett par år. Fungerar lika... Läs mer här!
Irene skrev 2024-10-10 om LauRie Kelly brown, regular dambyxa: Fantastiska fina o sköna byxor ska ha dom på lördag när jag ska gå... Läs mer här!
Anna Billing skrev 2020-12-18 om LauRie Kelly, svart : Första gången jag kan ha byxor köpta på postorder. Och i brevlådan efter två... Läs mer här!
Pinglan skrev 2023-09-02 om LauRie Kelly dark blue denim : Helt underbara mjuka jeans bara att dra på Har köpt av en... Läs mer här!
SF skrev 2023-08-29 om LauRie Kelly dark blue denim : Utmärkt byxa med fin form. Toppen med resår i midjan. Så fantastiska, när... Läs mer här!