Vi använder cookies för att kunna ge
dig ett personligt och anpassat innehåll
i webbutiken, och för att kunna marknadsföra
saker som vi tror att du gillar.
Genom att klicka på "Det är ok!"
godkänner du användandet av cookies.
Vill du läsa mer om cookies, inte godkänna cookies eller anpassa vilka - klicka här.
Detta är Mirakelbyxa Emma från LauRie. Den har plan front och fast, dold och bred elastik i midjan.
Grundmaterialet är Bengalin som framställts med en speciell luftspalt i garnet för att göra tyget extra behagligt.
Mirakelbyxa kallas den för den håller in magen, inte har några fickor eller blixtlås som "putar ut" och för att den är så skön att den faktisk kallas beroendeframkallande!
Nea J skrev 2021-05-25 om Mirakelbyxan Emma/Bella Marin, raka byxben: Passade perfekt. Mycket sköna byxor. Läs mer här!
Maggan skrev 2019-10-16 om Mirakelbyxan Emma/Bella Marin, raka byxben: Så jättebra byxa. Har många Mirakelbyxor men den här modellen har rakare och ”vidare”... Läs mer här!
Britt Karlsson skrev 2021-04-20 om Mirakelbyxan Emma/Betty marin, smala ben: Den passar perfekt, stl 46, har normalt minst 48 En byxa man kan... Läs mer här!
Me skrev 2020-02-21 om Mirakelbyxan Emma/Betty marin, smala ben: Bra byxor, detta är nog minst det 6:e paret. Läs mer här!
Gabriella J skrev 2023-08-30 om Mirakelbyxan Emma/Betty svart, smala ben: Trevlig och hjälpsam kundmottagning. Snabb och mycket bekvämt med hemleverans. Fick hem min favoritbyxa,... Läs mer här!
CW skrev 2023-08-24 om Mirakelbyxan Emma/Betty svart, smala ben: En helt underbar byxa som jag köper igen och igen! Passar till allt och... Läs mer här!
Britta skrev 2025-11-23 om Mirakelbyxan Emma/Bella svart, raka byxben: .En gammal pensionär som på ålderns höst blev kär I byxan från Joolin... Läs mer här!
Ån skrev 2024-10-10 om Mirakelbyxan Emma/Bella svart, raka byxben: Känner mig bekväm och fin i Emma byxan. Vänligen Åsa Läs mer här!
Birgitta skrev 2022-12-09 om Mirakelbyxan Emma/Betty vinter, svart: Har många av den sköna Mirakelbyxan. Sitter alltid som jag önskar att en byxa... Läs mer här!
Katarina skrev 2020-09-05 om Mirakelbyxan Emma/Betty vinter, svart: Lite blankare ytan vad jag tänkt mig. Skulle vilja kunna se närbild på tygets... Läs mer här!
Sofia skrev 2019-10-09 om Mirakelbyxan Emma/Vicky, leggingsmala, svart: Jättesköna byxor med bra passform! Kommer att köpa fler, mycket nöjd. Läs mer här!
Anita E. skrev 2019-08-20 om Mirakelbyxan Emma/Vicky, leggingsmala, svart: Mycket bra byxa,något lång för mig, men det fixar jag. Läs mer här!