Vi använder cookies för att kunna ge
dig ett personligt och anpassat innehåll
i webbutiken, och för att kunna marknadsföra
saker som vi tror att du gillar.
Genom att klicka på "Det är ok!"
godkänner du användandet av cookies.
Vill du läsa mer om cookies, inte godkänna cookies eller anpassa vilka - klicka här.
Denna Emmabyxa går även under namnet Taylor och skiljer sig från den ursprungliga Emma dels med en mjukare bomullskänsla och dels olika benlängden.
Byxan har infälld midjeresår och är helt slät i fronten, den har alltså inga fickor.
Kvaliteten är viscos (naturfiber med polyelastan så byxan är både mjuk och stretchig och den går skönt upp i midjan. EcoVero-certifierad.
LauRie Taylor olive (Emma-modell) 7/8-längd EcoVero
Pris 995 kr Fri Frakt! Storlek: 36, 38, 40, 42
LauRie Taylor marin (Emma-modell) 7/8-längd ÖKO TEX
Pris 995 kr Fri Frakt! Storlek: 36, 48
LauRie Taylor marin, normal längd (Emma-modell)
Pris 995 kr Fri Frakt! Storlek: 36, 40
LauRie Taylor svart, normal längd (Emma-modell)
Pris 995 kr Fri Frakt! Storlek: 36, 38, 40
LauRie Taylor lilac (Emma-modell) 7/8-längd
Prissänkt 37% Nu 598 kr Storlek: 36
Senaste kundkommentarer om serien:
KT skrev 2026-04-09 om LauRie Taylor sand (Emma-modell) 7/8-dels: Så nöjd bästa sommarbyxan Läs mer här!
Ing-Britt skrev 2025-06-18 om LauRie Taylor sand (Emma-modell) 7/8-dels: Bästa byxorna. Har ett par innan, just den här sorten med 7/8 -dels längd.... Läs mer här!
Agneta skrev 2025-09-07 om LauRie Taylor svart (Emma-modell) 7/8-längd EcoVero: Handlar alla mina byxor hos Er pga att jag är trygg med storlek samt... Läs mer här!
IN48 skrev 2024-03-12 om LauRie Taylor svart (Emma-modell) 7/8-längd EcoVero: Ytterligare en snabb leverans från er, den här gången med ett par LauRie Taylor... Läs mer här!
Lelin skrev 2023-10-17 om LauRie Taylor marin, normal längd (Emma-modell): Supersköna byxor. Fick byta storlek till en mindre. Snabb leverans och snabb retur. Läs mer här!
Pia skrev 2024-11-03 om LauRie Taylor svart, normal längd (Emma-modell): Otroligt mjuka och sköna byxor. Jag är jättenöjd. Läs mer här!