Vi använder cookies för att kunna ge
dig ett personligt och anpassat innehåll
i webbutiken, och för att kunna marknadsföra
saker som vi tror att du gillar.
Genom att klicka på "Det är ok!"
godkänner du användandet av cookies.
Vill du läsa mer om cookies, inte godkänna cookies eller anpassa vilka - klicka här.
Från @joolinse i sociala medier: Fantastiskt vacker sommarklänning! Gula rosor på rosa botten, knytskärp som kan tas av. Många fler fina sommarkläder i webbutiken - välkommen! ...
Kundkommentarer om denna artikel: (Snittbetyg 4.25 baserat på 4 röster.)
Betyg: 5 av 5 av Gunnel 2020-02-23 En härlig röd färg på en fin jacka med tillräckligt långa ärmar för mig som har långa armar Har haft Didriksons Noor, chili red hemma.
Betyg: 3 av 5 av Kin 2019-08-26 För långa ärmar, för stor över axlarna o väldigt smal för övrigt. Jag är en normal stl 40. Andra modeller i samma märke passar mig bra. Även tyget var konstigt, lite mer regnjacka än vindjacka. Men snygg var den och färgen var jättefin! Blir retur tyvärr. Har haft Didriksons Noor, chili red hemma.
Betyg: 5 av 5 av Nettan 2019-03-24 Jättefin röd färg. Den passade jättebra snygg och enkel modell. tycker mycket om den. Vänta bara på att börja använda då det är lite för kallt än. Har haft Didriksons Noor, chili red hemma.
Betyg: 4 av 5 av Jorskan 2019-03-18 Väldigt snygg jacka som man kan vara välklädd i. Under sommarens svala och blöta dagar. Jag har en fodrad parkas Naja i samma storlek. Men tyvärr så kan jag inte stänga denna jacka. Den är väldigt smal skulle minst behöva två storlekar större för att kunna stänga jackan. Så efter provning har den packats och får åka i retur i morgon. Har haft Didriksons Noor, chili red hemma.
En av de senaste kommenterade: Klänning i denim Jättesnygg klänning som jag är väldigt nöjd med Den passar...Klicka här
En av de senaste kommenterade: Didriksons Marta-Lisa, ruby red Vacker röd jacka, bra passform, kommer att lysa upp i...Klicka här
Några av de senaste inlägg i sociala medier! Du följer väl @joolinse #joolinse på Instagram & Facebook
Så skönt i sommar! Behaglig ren bomull som vävts i seerzucker-struktur är denna blus behagligt sval. Marin blommor... Läs inlägget på Instagram eller Facebook.
En av de senaste nyheterna: Blus, mocka/gräddvit En blus som är både söt, elegant och i skön kvalitet! Den är sydd i naturfibern viscose och med...... Klicka här
En av de senaste nyheterna: Kjol från Sunday, khaki Kjolen är sydd i naturfibern viscos med elasthan-stretch och ger ett fint fall. Kjolen har fin vidd och...... Klicka här