Vi använder cookies för att kunna ge
dig ett personligt och anpassat innehåll
i webbutiken, och för att kunna marknadsföra
saker som vi tror att du gillar.
Genom att klicka på "Det är ok!"
godkänner du användandet av cookies.
Vill du läsa mer om cookies, inte godkänna cookies eller anpassa vilka - klicka här.
Från @joolinse i sociala medier: Veckans fynd: Top i röda nyanser för bara 399 kr. Toppen är sydd i en modell som är mycket trivsam, den faller mjukt ut från kroppen, har en fin...
Kundkommentarer om denna artikel: (Snittbetyg 4.67 baserat på 6 röster.)
Betyg: 5 av 5 av BeSc 2025-10-29 Jättesköna byxor!!! Jag är kort så byxan blir perfekt,kul med dragkedja nertill i byxbenet.Jag köper gärna fler byxor hos Er/ Berit Har haft LauRie Piper, svart, 7/8-dels längd. Superskön hemma.
Betyg: 5 av 5 av Agwafr 2025-09-23 Sitter väldigt bra. Inte mina första LauRie och inte de sista. Har haft LauRie Piper, svart, 7/8-dels längd. Superskön hemma.
Betyg: 5 av 5 av Carin 2025-07-01 Min absoluta favoritbyxa som jag har i tre färger! Både bekväm och snygg - passar både till vardag och fest. Är man som jag 1,64m lång är längden perfekt - inget pysslande att lägga upp byxorna! Har haft LauRie Piper, svart, 7/8-dels längd. Superskön hemma.
Betyg: 3 av 5 av lbd 2024-05-17 Alldeles för stor. Ser billig ut! Har haft LauRie Piper, svart, 7/8-dels längd. Superskön hemma.
Respons från Joolin.se Hej. Tack för ditt betyg och kommentar, det var tråkigt att hör att du inte var nöjd med produkten! Hör gärna av dig via email till oss på kundtjänst om du önskar returnera varan.
Betyg: 5 av 5 av Eva 2024-01-01 Jättesköna byxor med bra passform. Jag har flera par. Har haft LauRie Piper, svart, 7/8-dels längd. Superskön hemma.
Betyg: 5 av 5 av Pillan 2023-02-22 Bästa byxan för en 44 som är 158. Lagom lång och sitter som en smäck. Snabb leverans ♥️ Har haft LauRie Piper, svart, 7/8-dels längd. Superskön hemma.
Skrivet av Karin 2022-09-29 För mig som är kort och lite rund är dessa byxor alldeles perfekta, både i längd och i midja. Snabb leverans också Har haft LauRie Piper, svart, 7/8-dels längd. Superskön hemma.
En av de senaste kommenterade: Vit byxa i Emma-modell från Micha - mycket skön! Passar perfect ...Klicka här
En av de senaste kommenterade: Tröja i Organic Cotton, saffrangul Skön tröja med riktigt snygg saffransgul färg, true to size.......Klicka här
Några av de senaste inlägg i sociala medier! Du följer väl @joolinse #joolinse på Instagram & Facebook
Fantastiskt vacker sommarklänning! Gula rosor på rosa botten, knytskärp som kan tas av. Många fler fina sommarkläder... Läs inlägget på Instagram eller Facebook.
En av de senaste nyheterna: LauRie Piper blue Byxan Piper är en dra-på-modell (även kallad Emma-modell) som nog så nära en perfekt byxa man kan komma: ...... Klicka här
Nyligen prissänkt: Byx-favorit från Micha Det spås att gult blir säsongens trendigaste färg och här har vi en väldigt söt och smickrande modell från...... Klicka här
Signaturen Cilla skriver om Blus i exklusivt burn-out-tyg: Snygg och skön vit blus som alltid behövs i garderoben. Fint med delvis genomskinligt tyg och V-ringning. Blusen från Jensen passar såväl till vardag...