Vi använder cookies för att kunna ge
dig ett personligt och anpassat innehåll
i webbutiken, och för att kunna marknadsföra
saker som vi tror att du gillar.
Genom att klicka på "Det är ok!"
godkänner du användandet av cookies.
Vill du läsa mer om cookies, inte godkänna cookies eller anpassa vilka - klicka här.
Missa inte Veckans Fynd! Den här veckan har vi tre sköna sommarklänningar för bara 399 kr, bland annat den här röda i skön stretch (ord.pris 779kr). Fler bilder, mer...
Kundkommentarer om denna artikel: (Snittbetyg 4.86 baserat på 7 röster.)
Betyg: 5 av 5 av KT 2026-04-09 Så nöjd bästa sommarbyxan Har haft LauRie Taylor sand (Emma-modell) 7/8-dels hemma.
Betyg: 5 av 5 av Ing-Britt 2025-06-18 Bästa byxorna. Har ett par innan, just den här sorten med 7/8 -dels längd. Så perfekt för mig som bara är 153 cm lång. Behöver inte sy upp dom. Älskar LauRie byxor. Just nu hänger det 6 st i min garderob 👍♥️ Och sedan snabb leverans 🙏 Har haft LauRie Taylor sand (Emma-modell) 7/8-dels hemma.
Betyg: 5 av 5 av IN48 2024-04-06 LauRie Taylor sand 7/8-dels längd är otroligt sköna att bära. Mjukt skönt tyg som är svalt på sommaren. Detta är mitt andra ljusa par, har dem också i svart. Bästa sommarbyxan, så nöjd! Snabb och smidig leverans, tack! Har haft LauRie Taylor sand (Emma-modell) 7/8-dels hemma.
Betyg: 4 av 5 av Irene 2024-03-21 Väldigt skön byxa bra storlek passa som vanligt kan bara rekommendera dessa. Har många byxor sedan tidigare Har haft LauRie Taylor sand (Emma-modell) 7/8-dels hemma.
Betyg: 5 av 5 av IN48 2023-08-25 Köpt mitt andra par sandfärgade LauRie Taylorbyxa. Det är den bästa 7/8 dels byxa jag ägt. Mjukt och skönt tyg som också är svalt. Tog dem en storlek mindre än vanligt och de passar perfekt, sitter så bra! Har haft LauRie Taylor sand (Emma-modell) 7/8-dels hemma.
Betyg: 5 av 5 av IN48 2023-04-26 Otroligt skön byxa, mjukt tyg, fin färg och sitter perfekt. Jag tog en storlek mindre än min vanliga och de passar så bra! Väldigt nöjd med köpet. Har haft LauRie Taylor sand (Emma-modell) 7/8-dels hemma.
Betyg: 5 av 5 av Ingerw 2023-04-18 Varan var helt OK och jag behåller den trots att den var något för stor. Vid nästa köp blir det en storlek mindre. Har haft LauRie Taylor sand (Emma-modell) 7/8-dels hemma.
En av de senaste kommenterade: Stickad tröja i ren bomull, rosenröd Den här tröjan fastnade jag för på en gång när......Klicka här
En av de senaste kommenterade: Shorts, marin Mycket bra pris på så bra kvalitee. ...Klicka här
Några av de senaste inlägg i sociala medier! Du följer väl @joolinse #joolinse på Instagram & Facebook
Så skönt i sommar! Behaglig ren bomull som vävts i seerzucker-struktur är denna blus behagligt sval. Marin blommor... Läs inlägget på Instagram eller Facebook.
Nyligen prissänkt: Prisvärda city-shorts, cerise Riktigt shön shorts som sytts i lin med viscose - naturmaterial. Shortsen har smockresår i midjan och ...... Klicka här
Nyligen prissänkt: Byx-favorit från Micha Det spås att gult blir säsongens trendigaste färg och här har vi en väldigt söt och smickrande modell från...... Klicka här
Signaturen KajsaH skriver om Blus i exklusivt burn-out-tyg: Den här blusen passar fint inte bara nu utan under hela året. Bra passform och fint mönster. Riktigt fin, så nöjd!