Vi använder cookies för att kunna ge
dig ett personligt och anpassat innehåll
i webbutiken, och för att kunna marknadsföra
saker som vi tror att du gillar.
Genom att klicka på "Det är ok!"
godkänner du användandet av cookies.
Vill du läsa mer om cookies, inte godkänna cookies eller anpassa vilka - klicka här.
Från @joolinse i sociala medier: Fantastiskt vacker sommarklänning! Gula rosor på rosa botten, knytskärp som kan tas av. Många fler fina sommarkläder i webbutiken - välkommen! ...
Fraktavgift Handlar du varor för över 800kr bjuder vi på frakten! Annars tar vi ut en avgift om 49 kr / leverans.
Läs mer här!
Retur och byte Läs våra råd och tips vid byten och/eller retur.
Läs mer här!
Emma-byxa i ny kvalitet, ljus sand. Dra på-modell. 7/8-längd
Denna Emmabyxa går även under namnet Taylor och skiljer sig från den ursprungliga Emma dels med en mjukare bomullskänsla och dels benlängden som är 67 cm (mätt från grensöm till fot) fickor. Hällor. Byxan har infälld midjeresår och är helt slät i fronten.
Kvaliteten är viscos (naturfiber med polyelastan så byxan är både mjuk och stretchig och den går skönt upp i midjan. EcoVero-certifierad vilket innebär att det kommer från träd som återplanteras. Ökotex-certifierad.
Byxbenet är rakt med lite vidd så det släpper från benet. Inte vid och inte leggingsmal utan har den vidd som nu är helt moderiktig.
Byxan är vår mest prisvärda LauRiemodell och den finns i grå, svart marin och ljus khaki.
ÖKO-TEX EcoVero.
Vid avprovning hos oss på Joolin fann vi byxan mycket behaglig i både kvalitet och passform. Storleken är som övriga drapå-modeller från LauRie, alltså gick vi ner en storlek mot vad vi normalt har i byxstorlek men du kan även titta i plaggmått-tabellen.
Kundkommentarer om denna artikel: (Snittbetyg 5 baserat på 1 röster.)
Skrivet av KF 2022-05-21 Supernöjd, snabb leverans Har haft Emma-byxa i ny kvalitet, ljus sand. Dra på-modell. 7/8-längd hemma.
Betyg: 5 av 5 av Katarina Oskarshamn 2022-05-02 jättehärlig kvalitet på denna Emmabyxa, mjuk och skön, bra passform sitter perfekt! 7/8 längd bra på mig som är 161 lång, alldeles perfekt. Har haft Emma-byxa i ny kvalitet, ljus sand. Dra på-modell. 7/8-längd hemma.
En av de senaste nyheterna: Blus, mocka/gräddvit En blus som är både söt, elegant och i skön kvalitet! Den är sydd i naturfibern viscose och med...... Klicka här
Nyligen prissänkt: Långtunika, aqua Kjolen är sydd i naturfibern viscos med elasthan-stretch och ger ett fint fall. Kjolen har fin vidd, bred...... Klicka här
Signaturen Cilla skriver om Blus i exklusivt burn-out-tyg: Snygg och skön vit blus som alltid behövs i garderoben. Fint med delvis genomskinligt tyg och V-ringning. Blusen från Jensen passar såväl till vardag...