Vi använder cookies för att kunna ge
dig ett personligt och anpassat innehåll
i webbutiken, och för att kunna marknadsföra
saker som vi tror att du gillar.
Genom att klicka på "Det är ok!"
godkänner du användandet av cookies.
Vill du läsa mer om cookies, inte godkänna cookies eller anpassa vilka - klicka här.
Från @joolinse i sociala medier: Veckans fynd: Top i röda nyanser för bara 399 kr. Toppen är sydd i en modell som är mycket trivsam, den faller mjukt ut från kroppen, har en fin...
Kundkommentarer om denna artikel: (Snittbetyg 5 baserat på 3 röster.)
Betyg: 5 av 5 av Nina 2019-10-15 Perfekt underklänning, inga spännen som skaver på axlarna. Har haft en som hållit bra i flera år. Har haft Underklänning svart hemma.
Betyg: 5 av 5 av Barre 2016-10-30 Övertygad. Sedan jag provat underklänning under min klänning känner jag mig mera välklädd. Den är smidig, klänningen fastnar inte bak. Äntligen har jag köpt underklänning, som jag saknat, men inte förstått. Tack Joolin för tipset. Har haft Underklänning svart hemma.
Betyg: 5 av 5 av Ann 2016-04-13 Den håller vad den lovar, klänningen faller perfekt med underklänningen under Har haft Underklänning svart hemma.
Skrivet av Kerstin 2016-03-09 Fin underklänning som gör att klänningen faller bra utan att haka upp sig över baken Har haft Underklänning svart hemma.
Skrivet av Cecilia 2016-02-11 Har aldrig haft underklänning innan men den här har bra kvalitet och gör att klänningen sitter perfekt . Har haft Underklänning svart hemma.
Skrivet av PH 2015-10-29 Jättefin kvalitet! Så nöjd! Har haft Underklänning svart hemma.
Skrivet av Gittan 2015-10-15 Så nöjd. Följsam underklänning känns lite lyxig Har haft Underklänning svart hemma.
Skrivet av Helen 2015-08-20 Fin och lätt, följsam underklänning! Har den i flera färger och är så nöjd! Har haft Underklänning svart hemma.
Skrivet av at 2014-01-11 kännsmycket bra skönt att vara välklädd undertill Har haft Underklänning svart hemma.
En av de senaste kommenterade: Väst med knyt och glimmer, coffeelatte Såå fin ! Glimret lyfte västen och den blev så...Klicka här
En av de senaste kommenterade: Blus i exklusivt burn-out-tyg Snygg och skön vit blus som alltid behövs i garderoben.......Klicka här
Några av de senaste inlägg i sociala medier! Du följer väl @joolinse #joolinse på Instagram & Facebook
Så skönt i sommar! Behaglig ren bomull som vävts i seerzucker-struktur är denna blus behagligt sval. Marin blommor... Läs inlägget på Instagram eller Facebook.
En av de senaste nyheterna: Vacker top i röda toner Denna top har ett otroligt vackert print och kommer från danska Sunday. Toppen är sydd i växtbaserad viscose...... Klicka här
Nyligen prissänkt: Cityshorts i lin/viscose, underbar kvalitet. Svart Toppen har en uppskattad ärmlängden som är något längre än vanlig kort ärm, den har rund hals och är...... Klicka här
Signaturen KajsaH skriver om Blus i exklusivt burn-out-tyg: Den här blusen passar fint inte bara nu utan under hela året. Bra passform och fint mönster. Riktigt fin, så nöjd!