Vi använder cookies för att kunna ge
dig ett personligt och anpassat innehåll
i webbutiken, och för att kunna marknadsföra
saker som vi tror att du gillar.
Genom att klicka på "Det är ok!"
godkänner du användandet av cookies.
Vill du läsa mer om cookies, inte godkänna cookies eller anpassa vilka - klicka här.
GJ skrev 2023-09-20 om Mirakelbyxan Emma, Anabella capri svart: LauRie har konstruerat en byxa som är så stretchig, sitter så skönt på kroppen,... Läs mer här!
Inger skrev 2023-02-06 om Mirakelbyxan Emma, Anabella capri svart: Köpt denna byxa flera ggr och är nöjd varje gång! Syns knappt att jag... Läs mer här!
Kristina skrev 2022-06-09 om LauRie Savannah/Emma capri/shorts, marin: Mycket nöjd, storleken passade perfekt. Lagom långa och bra vidd. Läs mer här!
Anita Hellström skrev 2025-04-14 om Mirakelbyxan Emma, Anabella capri vit: Snygga lite stora i storleken Läs mer här!
Katarina Oskarshamn skrev 2023-03-09 om Mirakelbyxan Emma, Anabella capri vit: Jättefin byxa, sitter perfekt, har flera stycken, väldigt hållbara, lika fina efter tvätt,... Läs mer här!
Irene skrev 2019-07-26 om LauRie Savannah/Emma capri/shorts, vit: Toppen shorts köpte ett par sådana förra sommaren. Älskar dom är så sköna att... Läs mer här!
Anne skrev 2019-07-09 om LauRie Savannah/Emma capri/shorts, vit: Jag har flera byxor från LauRie och är mycket nöjd. Blev lite besviken på... Läs mer här!
Birgit skrev 2021-06-23 om LauRie Savannah/Emma capri/shorts, svart: I går satt jag i kö till färjan hem och beställde shortsen via mobilen... Läs mer här!
CQ skrev 2019-07-02 om LauRie Savannah/Emma capri/shorts, svart: Har en likadan shorts förut! Det var just därför jag beställde en till likadan!... Läs mer här!
Inger s skrev 2019-07-26 om Mirakelbyxan Emma, Anabella capri röd: ALLTID lika bra passform på emmabyxan. ALDRIG besviken på denna produkt. Kommer att... Läs mer här!
Marianne skrev 2019-05-07 om Mirakelbyxan Emma, Anabella capri röd: Byxa med perfekt passform. Hade den i lång modell sedan tidigare. Underbart skön. Snabb... Läs mer här!